اس ام اس عاشقانه – سری

مجموعه اس ام اس عاشقانه سری ۲ : این مجموعه شامل 20 اس ام اس عاشقانه جدید و زیبا می باشد که در سایت فرد دانلود منتشر شده است. 

 

                                                         

مسافری آمد و رفت و سایه اش نه بر جاده ، که بر دل ماند .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

باور نمی کنم که ناگهان به سادگی آب ، از ساحل سلام دل بر کنم تا لحظه لحظه در دل دریای دور ، امواج بیکران دقایق را پارو زنم .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

دلتنگی همیشه از ندیدن نیست ، لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست که مبادا دیدار شیرین امروز ، خبر تلخ فردا باشد .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

نه گندم و نه سیب ، آدم فریب نام تو را خورد .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم ، هزاران جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک جمله بیش نیست : دوستت دارم !

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

در پناه حضور سبز تو ، طوفان غم ، مرا جا می گذارد ، در کنارت ژرفای آرامش را احساس می کنم و بی تو سیل بی رحم تنهایی مجالم نمی دهد .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

زندگی کوتاه است ، قوانین را زیر پا بگذار ، به سرعت ببخش ، با صداقت عاشق شو و با حرارت ببوس ، همیشه بخند ، هیچ وقت لبخند را از لبهایت دریغ نکن ، مهم نیست زندگی چقدر عجیب است ، زندگی همیشه آنطور که ما فکر می کنیم پیش نمی رود ، اما تا زمانی که هستیم ، باید بخندیم و سپاسگذار باشیم .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

صد بار قسم خوردم که نام تو را بر زبان نیاورم ، ولی افسوس قسم هم نام تو بود .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

زمانی که مرا ندانسته به دنیا آوردند ، پیوسته می گفتند دوست بدار و حالا که دوست دارم می گویند فراموش کن !

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

در مرام ما هرگز نیست ترک دوست ، چون که با او عهد بستیم جان ما همراه اوست .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

کاش معشوقه ز عاشق طلب جان می کرد ، تا که هر بی سر و پایی نشود یار کسی .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

نترسم که با دیگری خو کنی ، تو با من چه کردی که با او کنی ؟

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

به هر چمن که رسیدی گلی بچین و برو ، پای هر گل منشین آنقدر که خار شوی .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

دلتنگم آنچنان که اگر ببینمت بکام ، خواهم که جاودانه بنالم به دامنت ، خواهم که جاودانه بمانی کنار من ، ای نازنین که هیچ وفا نیست با منت .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

تو آسمان آبی آرام روشنی ، من چون کبوتری که پرم در هوای تو ، یک شب ستاره های تو را دانه چین کنم ، با اشک شرم خویش بریزم به پای تو .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

خواهم که ببوسمت ای نوشخند صبح ، خواهم که بنوشمت ای چشمه ی شراب ، بیمار خنده های تو ام بیشتر بخند ، خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

ساز گلهای دلم آهنگ توست ، حس نکردی یک نفر دلتنگ توست ؟

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

مشکلات خود را با مداد بنویس و پاک کن را در اختیار خدا بگذار .

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

به هنگام ناراحتی بهتر است هیچ نگویی . (ویلیام شکسپیر)

~*~*~*~*~*~*~ اس ام اس عاشقانه جدید~*~*~*~*~*~*~

ای دوست پای هر گلی خار مشو ، با هرکه دم از عشق می زند یار مشو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد