نرم افزار مفاتیح الجنان v3.0 موبایل - جاوا

 موسسه مبین موبایل برای اهداف خیر خواهانه نسخه سوم نرم افزار موبایل مفاتیح الجنان را برای کلیه گوشی های موبایل آماده کرده است. در نسخه جدید علاوه بر رفع مشکلات نسخ قبل امکان جستجو در فهرست ها و متون نیز به آن اضافه شده است. از دیگر امکانات این نرم افزار اسلامی موبایل می توان به موارد زیر اشاره کرد :

- متن کامل  ادعیه ، اعمال ، زیارات ، ملحقات
- عملکرد مستقل برنامه برای نمایش و تایپ زبان فارسی
- پشتیبانی از گوشی های با صفحات لمسی
- امکان بزرگ نمایی و تغییر اندازه قلم و نمایش اعراب با رنگ متمایز
- و ...  


                                               

 

                                                                      دانلود در ادامه مطلب

فرمت : Jar
 دانلود | با حجم 2 MB
رمز فایل : farddownload

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد حسن پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ http://ariadownload2.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ شما لینک شد
لطفا منو با نام بزرگترین مرجع دانلود وتفریحی ایرانیان لینک کنید
باتشکر

رسول جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.needdownload.blogsky.com

سلام . من شما رو لینک کردم . شما هم لطفا من را با نام "مرجع کد آپدیت Nod32 و کلید Kaspersky" لینک کنید .

omid شنبه 16 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com


سلام دوست عزیز دفعه قبل وبلاگ را آپ کردم و به شما خبر دادم که آپم ولی بر اثر یک سری از مشکلات اینترنتی آپ من حذف شد امروز دوباره همون مطلب حذف شده را آپ کردم خوشحال میشم بیای
به کلبه درویشی من سری بزنی
www.pikaso.pardisblog.com
من شرمندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد