آپدیت و تعویض اتوماتیک Username و Password نود32 با نرم افزار

حتمآ می دانید که برای داشتن نرم افزار امنیتی قوی نیاز است که آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید. همه ی کسانی که از نرم افزار های امنیتی شرکت معروف Eset یا همان NOD32 استفاده می کنند می دانند که برای آپدیت Antivirus یا Smart Security خود باید قبل از آپدیت Username و Password آن را وارد کنند تا نرم افزار آپدیت شود در واقع این یوزرنیم و پسورد کلید اتصال آنتی ویروس سیستم شما به سرور اصلی خود است. همانطور که می دانید اعتبار این Username و Password ها بین 3 تا 5 روز می باشد که بعد از آن فاقد اعتبار بوده و دیگر کار نمی کنند در نتیجه برای آپدیت مجدد نرم افزار باید به سایت های ارائه دهنده ی Username و Password های جدید مراجعه کنید تا با وارد کردن آن ها در نرم افزار بتوانید عملیات آپدیت را به طور کامل انجام دهید. شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که دیگر حوصله ادامه اینکار را نداشته باشند که هر 5 روز یکبار با دریافت Username و Password جدید از اینترنت و تعویض آن با یوزرنیم و پسورد سوخته عملیات آپدیت را انجام دهند.

NodLogin v10c.jpgNodLogin نام نرم افزار کوچکی است که کار آن تعویض اتوماتیک Username و Password نود32 می باشد! در واقع این نرم افزار به محض اتصال به اینترنت با دریافت Username و Password جدید از سرورهای های رسمی شرکت Eset و تعویض آن با Username و Password سوخته موجود در نرم افزار عملیات آپدیت را به صورت کاملآ اتوماتیک انجام می دهد و دیگر نیازی نیست که شما هر 5 روز یکبار تمامی مراحل دریافت و تعویض Username و Password را انجام دهید زیرا این نرم افزار خود به تنهایی تمام اینکار ها را انجام می دهد. تا به حال نسخه های مختلفی از این نرم افزار کوچک منتشر شده که هر کدام از آن ها مخصوص ورژن خاصی از Antivirus و Smart Security نود32 بوده است اما امروز جدیدترین ورژن NodLogin را از طرف سایت فرد دانلود  در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده ایم که با نسخه های مختلف محصولات شرکت Eset سازگار می باشد.


                  

 

                        جهت دانلود نرم افزار و آموزش استفاده از آن به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

برای نصب این نرم افزار در ابتدا باید به اینترنت متصل شوید و سپس برنامه را متناسب با نوع سیستم خود (32 بیت یا 64 بیت) اجرا کنید حال در پنجره باز شده بر روی گزینه Install کلیک کنید که بعد از اینکار آیکون برنامه بر روی دسکتاپ و در نوار Taskbar کنار ساعت ویندوز ظاهر می شود حال چند ثانیه صبر کنید تا عملیات دریافت و تعویض Username و Password انجام شود پس از پایان عملیات Antivirus یا Smart Security سیستم شما به صورت اتوماتیک آپدیت می شود.



 دانلود | با حجم 950 KB

رمز فایل : farddownload

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد